onsdag 22. oktober 2014

Tilbakemelding Min Komposisjon

Oppgave: Gi tilbakemelding på bildet du tok til oppgava "Min komposisjon". Tilbakemeldinga skal følge to punkter.

Til høyre er bildet jeg tok. Under står tilbakemeldinga lista opp etter punktene som skulle følges:

1: Intensjon:
Få fram fargekontraster, for å holde spenningen
Plassere motivet mest mulig i Det Gylne Snitt

2A: Positiv tilbakemelding:
Bildet er plassert i Det Gylne Snitt
Gode fargekontraster
Blikket
God balanse
Ganske symmetrisk, assymetrisk plassert

2B: Hva kan forbedres:
Litt bredere
Tydeligere ansikt
Søtrre/flere kontraster for å skape spenning

Det er sikkert mye annet jeg kunne ha forbedra også, men det her var det jeg fikk beskjed om på tilbakemeldinga.

That's all 4 now, folks
-Lobax

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar